ÜGYFÉL-ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS



Kérjük, értékelje a Tempus Közalapítvány ügyfélszolgálatának munkáját öt fokozatú skálán
(1=nagyon elégedetlen, 5=nagyon elégedett) az alábbi szempontok szerint:

1. Milyennek értékeli az ügyfélszolgálati munkatársak:

- elérhetõségét (telefon, e-mail, személyes)? 1 2 3 4 5
    Kérjük, röviden indokolja válaszát:
- felkészültségét? 1 2 3 4 5
- segítõkészségét? 1 2 3 4 5


2. Az ügyfélszolgálat munkatársai teljes körûen megválaszolták az Ön kérdését?

1 2 3 4 5


3. E-mail-es megkeresés esetén, milyennek értékeli a válasz sebességét?

lassú megfelelõ gyors


Kérjük, ossza meg velünk ötleteit, javaslatait, melyekkel Ön szerint javítani lehetne az ügyfélszolgálat munkáját: