Az alábbi kérdőív a Tempus Közalapítvány ügyfélszolgálatával kapcsolatos elégedettségi kérdőív. Kitöltése anonim és mindössze 1-2 percig tart. Köszönjük válaszait! Milyen elérhetőségen keresztül kért tájékoztatást munkatársunktól?
Mely programmal/témával kapcsolatban volt kérdése?
Kérjük, jelölje meg, milyen típusú ügyben keresett minket!
Mennyire volt elégedett a kapott információ minőségével? (1 - Egyáltalán nem értek egyet; 4 - Teljesen egyetértek)
Teljeskörű választ kaptam a kérdésemre.
Az információ követhető és érthető volt.
A megszerzett információt fel tudtam használni.
Mennyire volt elégedett a tájékoztatás minőségével? (1 - Egyáltalán nem értek egyet; 4 - Teljesen egyetértek)
Az ügyfélszolgálat munkatársa...
szakmailag felkészült és tárgyilagos volt
segítőkész és kedves volt
Mennyire volt elégedett azzal, amilyen gyorsan megkapta az információt? (1 - Egyáltalán nem értek egyet; 4 - Teljesen egyetértek)
Gyorsan eljutottam a megfelelő ügyfélszolgálati munkatárshoz.
Gyorsan megkaptam a szükséges információt a munkatárstól.
Természetesnek veszem, és szívesen fordulok legközelebb a Tempus Közalapítvány munkatársaihoz, amikor a pályázattal kapcsolatos kérdéseim/problémáim adódnak
Kérjük, hogy ossza meg velünk pozitív és negatív tapasztalatait, ötleteit, javaslatait a még szakszerűbb tájékoztatás érdekében.
Például:
Nagyon örülök a munkatársuk segítőkészségének.
Rendkívül gyorsan eljutottam az információhoz, köszönöm a segítséget.
A munkatársukkal folytatott beszélgetés során jöttem rá, milyen sok lehetőségem van az ösztöndíjak terén.
Nehézséget okozott elérni Önöket.
|