Ügyfélszolgálati elégedettségi kérdőív



Az alábbi kérdőív a Tempus Közalapítvány ügyfélszolgálatával kapcsolatos elégedettségi kérdőív.
Kitöltése anonim és mindössze 1-2 percig tart. Köszönjük válaszait!

Milyen elérhetőségen keresztül kért tájékoztatást munkatársunktól?

telefon
e-mail
TKA.hu weboldalon keresztül
személyes konzultáció
Skype
Facebook Messenger


Mely programmal/témával kapcsolatban volt kérdése?

Erasmus+ program
Középiskolások nyelvtanulási programja
Campus Mundi pályázat
CEEPUS ösztöndíj
Államközi ösztöndíjak
Magyar Állami Eötvös ösztöndíj
Stipendium Hungaricum program
Európa a polgárokért program
Europass
Képzések (pedagógus-továbbképzések és felnőttképzések)
Egyéb információkérés, éspedig


Kérjük, jelölje meg, milyen típusú ügyben keresett minket!

új pályázat benyújtásával kapcsolatos megkeresés
egyéb, nem pályázattal kapcsolatos információra vonatkozó megkeresés
folyamatban lévő pályázattal/üggyel kapcsolatos megkeresés
informatikai/műszaki probléma jelzése
pénzügyekkel kapcsolatos megkeresés
panasztétel, bejelentés
Egyéb, éspedig


Mennyire volt elégedett a kapott információ minőségével? (1 - Egyáltalán nem értek egyet; 4 - Teljesen egyetértek)

Teljeskörű választ kaptam a kérdésemre.
14
Az információ követhető és érthető volt.
14
A megszerzett információt fel tudtam használni.
14


Mennyire volt elégedett a tájékoztatás minőségével? (1 - Egyáltalán nem értek egyet; 4 - Teljesen egyetértek)

Az ügyfélszolgálat munkatársa...

szakmailag felkészült és tárgyilagos volt
14
segítőkész és kedves volt
14


Mennyire volt elégedett azzal, amilyen gyorsan megkapta az információt? (1 - Egyáltalán nem értek egyet; 4 - Teljesen egyetértek)

Gyorsan eljutottam a megfelelő ügyfélszolgálati munkatárshoz.
14
Gyorsan megkaptam a szükséges információt a munkatárstól.
14


Természetesnek veszem, és szívesen fordulok legközelebb a Tempus Közalapítvány munkatársaihoz, amikor a pályázattal kapcsolatos kérdéseim/problémáim adódnak

igen nem


Kérjük, hogy ossza meg velünk pozitív és negatív tapasztalatait, ötleteit, javaslatait a még szakszerűbb tájékoztatás érdekében.

Például:
Nagyon örülök a munkatársuk segítőkészségének.
Rendkívül gyorsan eljutottam az információhoz, köszönöm a segítséget.
A munkatársukkal folytatott beszélgetés során jöttem rá, milyen sok lehetőségem van az ösztöndíjak terén.
Nehézséget okozott elérni Önöket.