„EGÉSZSÉG- ISKOLA” - Több mentálhigiénét az iskolákba!
I. Contact details
Contact name
Gregersen-Labossa GyörgyContact e-mail address
gyorgy.labossa@lutheran.huName of the institution
Reményik Sándor Evangélikus Általános Iskola és Művészeti Iskola II. Good practice introduction
Title of the good practice
„EGÉSZSÉG- ISKOLA” - Több mentálhigiénét az iskolákba!Language of the good practice
HungarianPrimary target group of the good practice
TeacherPrimary target country of the good practice
HungaryTags
- Cross-sectoral cooperation
Keywords
iskolai segítő csoportok, tanórán kívüli tevékenységekAbstract
Az életkrízisek, vagy más sajátos nevelést igénylő diákok fejlesztése zajlik az iskolában tanórai keretek között. A tanórán kívüli mentálhigiénés foglalkozásra nagy szükség van, aminek eredményeképpen a mesecsoport tagjainál pozitív változások mutathatóak ki, amelyek az iskolai teljesítményre és a többi gyermekkel történő együttműködésre is hatnak. A munka komoly kooperációt feltételez a tanító, fejlesztő pedagógus, külső szakember (gyermek pszichodráma vezető), iskolalelkész, szülők között. E szakemberek közötti együttműködés munkálása is jellemzője az egészség-iskola koncepciójának.
Dokumentálás: A mesejáték csoportban végzett munka értékelése és dokumentálása a pszichodráma csoportok metodikáját követi. Fontos a fórumszerű és egyéni tájékoztatás, esetmegbeszélés a szakemberek között, illetve a szülőkkel.III. Good practice details
Introduction of the good practice
-Why - roots of the problem at school level
-What - description of activities
-Impact of measures taken
-Lessons learned
-Resources needed
-Other relevant information
-
Last edited
2017.04.18. 12:15:47
Go back
Print