„Bencs modell”
I. Contact details
Contact name
Oroszvári István (intézményvezető)Contact e-mail address
info@bencsl-nyh.sulinet.huContact website
http://bencsl-nyh.sulinet.hu/Name of the institution
Bencs László Szakiskola és Általános IskolaAddress of the institution
4400 Nyíregyháza, Tiszavasvári út 12.Additional information about the institution
Tanulóink alapító okiratunkban megjelölt alapfeladatunknak megfelelően Nyíregyháza város és vonzáskörzetének azon köréből kerülnek ki, akik hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetűek, tanulási (kb. 90%-a a felvett tanulóknak) és/vagy magatartási nehézségekkel, beilleszkedési zavarokkal küzdenek (kb. 10%-a a felvett tanulóknak).II. Good practice introduction
Title of the good practice
„Bencs modell”Language of the good practice
HungarianPrimary target group of the good practice
TeacherPrimary target country of the good practice
HungaryTags
- Motivate students(for learning)
Keywords
fejlesztő team, egyéni fejlődési terv, második esélyAbstract
A program legfőbb célja, hogy tanulóinknak a középfokú iskolarendszerbe való sikeres bevonása a felnövekvő nemzedék körében akadályozza meg a társadalmi hátrányok egy részének újrateremtődését. Helyi és össztársadalmi haszna vitathatatlan, hiszen tanulóink és más középfokú intézmények hátrányos helyzetű tanulói is majdani társadalmi értékteremtői térségünknek. Ehhez az iskolának el kell kerülnie minden rendelkezésre álló pedagógiai eszközzel a tanulók lemorzsolódását, valamint biztosítania kell a speciális szükségleteiket: a tanulási nehézségek csökkentését, a felzárkóztatást, személyiségfejlesztést. Motiválásukra a pozitív megközelítés és az ösztönző módszerek fejlesztése mellett a személyes fejlesztés rendszerének megteremtése szükséges.III. Good practice details
Introduction of the good practice
-Why - roots of the problem at school level
-What - description of activities
-What - keywords
fejlesztő team, egyéni fejlődési terv, második esélyImpact of measures taken
-Lessons learned
-Resources needed
-Other relevant information
-
Last edited
2017.04.13. 11:22:26
Go back
Print